Перейти до основного вмісту

10 стратегій психологічного маніпулювання ЗМІ

Аве друзі!


Ось як на людей впливають засоби масової інформації.

1.Відволікання уваги
Базовим елементом соціального контролю є стратегія відволікання. Мета - відволікти увагу громадськості від важливих питань, що вирішуються політичними та економічними елітами, за допомогою технології «повені» або «затоплення» безперервним відволіканням незначною інформацією. Стратегія відволікання важлива, щоб не дати громадянам можливості отримувати важливі знання в галузі науки, економіки, психології, нейробіології і кібернетики.

2. Створити проблему - запропонувати рішення
Цей метод також називають «проблема-реакція-рішення». Створюється проблема, «ситуація», що викликає певну реакцію громадськості - щоб люди самі почали бажати її вирішення. Наприклад, допустити зростання насильства в містах або організувати криваві теракти для того щоб громадяни зажадали прийняття законів про посилення заходів безпеки та проведення політики, яка обмежує громадянські свободи.

3. Стратегія поступовості
Щоб впровадити непопулярні рішення, потрібно просто застосовувати їх поступово, крапля за краплею, роками. Саме так були нав'язані принципово нові соціально-економічні умови (неолібералізм) в 80-х і 90-х роках: обмеження ролі держави, приватизація, ненадійність, гнучкості, масове безробіття, заробітна плата, яка вже не забезпечує гідне життя. Тобто всі ті, зміни, що при одночасному впровадженні викликали б революцію.

4. Стратегія зволікання
Ще один спосіб прийняти непопулярні рішення, це представити їх як «хворобливі і необхідні» і домогтися в даний момент згоди громадян на їх здійснення в майбутньому.

5. "Сюсюкання" з народом
Більшість реклами, яка спрямована на широку публіку, користується мовою, аргументами, символами і, особливо, інтонаціями, розрахованими на дітей. Ніби глядач дуже маленька дитина або має розумову недорозвиненість. Чому? «Якщо ви звертаєтеся до адресата, ніби йому 12 років або менше, то згідно із законами сприйняття є ймовірність, що він буде відповідати або реагувати некритично - як дитина».

6. Більше емоцій, ніж роздумів
Використання емоційного аспекту - це класична технологія для блокування раціонального аналізу і критичного сприйняття індивідуумів. Крім того, використання емоційного фактора дозволяє відкрити двері в підсвідоме, щоб доставляти туди думки, бажання, страхи, побоювання, примус чи потрібні моделі поведінки ...

7. Тримати людей в невігластві
Створення залежного суспільства, нездатного до розуміння технологій і методів соціального контролю і гноблення. «Якість освіти, що надається нижчим суспільним класам, повинна бути як можна біднішою і опосередкованою, щоб розрив невігластва між нижчими та вищими соціальними класами залишався і його неможливо було подолати».

8. Спонукати маси захоплюватися посередністю.
Впроваджувати в маси думку, що модно бути тупим, вульгарним і невихованим ...

9. Посилювати почуття провини
Зробити так, щоб індивідууми вважали, що вони самі винні у своїх бідах і невдачах через нестачу інтелекту, здібностей, або зусиль. Таким чином, замість того, щоб повстати проти існуючої системи, індивідууми почуваються безпорадними, займаються самоїдством. Це призводить до депресивного стану, ефективно сприяє стримуванню дій людини.

10. Знати про людей більше, ніж вони про себе
Протягом останніх 50 років наукові досягнення привели до стрімкого зростання розриву в знаннях між основною масою суспільства і тими, хто належить до правлячих еліт або користується ними. Завдяки біології, нейробіології і прикладної психології, «система» користується передовими знаннями про людську істоту, - фізичними та психологічними. Це означає, що в більшості випадків, «система» має більше контролю та більше влади над індивідуумами, ніж індивідууми над собою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ікігай: 5 принципів щастя по-японськи

Ікігай - це вміння знаходити задоволення, радість і усвідомленість в справах кожного дня. Цьому мистецтву може навчитися кожен, вважає автор «Маленької книги ікігай», нейробіолог і письменник Кен Могті. В японській мові це слово використовують досить часто і з найрізноманітніших причин, воно може стосуватися і до дрібних повсякденних справ, і до значних досягнень. Дослівно «ікігай» можна перекласти, як сенс життя. Воно складається з двох слів - «ікі» (жити) і «гай» (причина). Але Кен Могті пропонує більш зрозуміле і образне тлумачення: ікігай - це те, заради чого хочеться вставати вранці. «Ікігай ховається в дрібницях, - пише Кен Могті. - Свіжість раннього ранку, чашка кави, промінь сонця, довгий процес приготування м'яса восьминога і похвала президента мають однакову вагу. Тільки ті, хто здатний визнати красу всіх цих речей, по-справжньому цінують і насолоджуються ними ». Ікігай створює сенс у вашому житті і одночасно дає сили рухатися до нього. За результатами д

Три мавпи

Багато хто щось чув про це і бачив їх не раз, але досконало не знають, що воно означає. Так от це є уособлення ідеї буддистської мудрості, пов'язаної з відчуженостю від неістинного: «Якщо я не бачу зла, не чую про зло і нічого не говорю про зло, то я захищений від нього». Вибір мавп в якості символу пов'язаний з грою слів у японській мові. Фраза «нічого не бачу, нічого не чую, нічого не кажу» звучить як «мідзару, кікадзару, івадзару», закінчення «-дзару» (за матеріалами вікіпедії)

Влучні цитати та афоризми Джорджа Бернарда Шоу

Джордж Бернард Шоу - єдина людина, удостоєна і Нобелівської премії в галузі літератури, і премії «Оскар». Видатний критик свого часу і самий прославлений - після Шекспіра - драматург, писав англійською мовою. При отриманні Нобелівської премії він з властивою йому дотепністю назвав цю подію «знаком подяки за те полегшення, яке він дав світу, нічого не надрукувавши в цьому році». Він, як ніхто інший, вмів ідеально поєднувати гумор і глибокі спостереження, а його влучні і точні цитати підтверджують всю глибину його світогляду. Світ складається з нероб, які хочуть мати гроші, не працюючи, і придурків, які готові працювати, не збагачуючись. Революції ніколи не полегшували тягар тиранії; вони лише перекладали цей тягар з одного плеча на інше. Газета - це друкований орган, що не бачить різниці між падінням з велосипеда і крахом цивілізації. Мій спосіб жартувати - це говорити правду. На світі немає нічого смішніше. Секрет успіху - в тому, щоб викликати обурення у як